Hjälp

Har pluggat lite teckenspråk nu men bara lite. Sitter vid Jossans data eftersom mitt internet vägrade fungera så hann leka lite med mitt smink innan jag började plugga, haha! Borde egentligen plugga mer men orkar inte just nu, måste fixa min krönika också, vet fortfarande inte hur eller vad jag ska skriva om så det blir skitlätt det här. Känner för att ta en promenad sen ikväll men det är jag väl ensam om och då är det ju inte så lockande, men vi får se, Helena var sugen på det igår men idag är hon väl upptagen.
Måste nog fortsätta plugga nu, vill inte men jag måste, tyvärr.

"Du får ha den om han får se på tv i ditt rum"

Kommentarer
Postat av: Carro

Hehe okej :P Usch då, ont i huvet är inte kul :/

Vad händer idag då?

Kram

2008-10-20 @ 09:18:36
URL: http://boshiboo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0