Fredagkväll

Bästa matchen på länge förfan! Älskar när de kör mot nynäshamn, då blir det alltid lite bråk =) De två första perioderna var väl egentligen inte så kul, hände inte så mycket men 3:e, gud vad spännande det var. Nynäs ledde med 2-1 och när det var 31 sekunder kvar, fatta 31 sekunder, så gör Sammie MÅL!!! Jag skrek som fan då! Hade gärna sett att vi vann men 2-2 är ju helt okej. Matchen bjöd på lite bråk såklart och det var Joakim, min kära bror som fick in ett par riktiga käftsmällar, fick sitta 4 minuter för dem, haha. 
Skulle ju egntligen åkt till Helena efter eftersom hennes bror har 20års fest men alla var redan fulla och skulle bara hinna vara där i 3 timmar. Pappa har ju sina underbara nya regeler, hatar honom just nu! 
Visst 3 timmar är väl inte så lite men kul att komma dit när alla redan är skitfulla, nej då skiter jag hellre i det. 

Lär förresten inte ha någon röst imorgon eftersom jag skrek på matchen men vem bryr sig? ÄLSKAR HOCKEY!! <3

"Jag vill att din bror ska åka ut så jag kan ge honom ett fint smeknamn, jocksmox eller något annat roligt"

Kommentarer
Postat av: Helena

Orka dissen :(

2008-10-25 @ 13:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0