9 oktober

Hallå Hallå! =)
Klev nyss innanför dörren och nördig som jag är går jag direkt till datorn. Ska iväg och träna om si så där en halvtimme och har lite saker jag skulle behöva fixa innan.
Ganska okej skoldag idag trots att vi gick till 4, samhällsprovet var skitlätt så hoppas jag får bra betyg. Kändes i och för sig som det var ett G-prov men ändå. Läraren som jag inte gillar var snäll och gav oss kärleksmums under provet! Hon hade gått upp tidigare och åkt hem till en kompis för att baka eftersom hon tycker om oss så mycket. Har faktiskt lite dåligt samvete för att jag skrev i förra inlägget att jag typ hatar henne, hatar henne inte som person bara som lärare.

Efter träningen väntar wok till middag och sen måste jag börja plugga rättskunskap (boring!). Vill hinna se på tv också men vi får se hur det blir med den saken.

Ska skynda mig nu, måste sätta upp håret och lite saker innan träningen, bye!

"Tack för horstämpeln!"

Kommentarer
Postat av: Helena

horstämplad

2008-10-09 @ 16:49:38
URL: http://helenasvanberg.blogg.se/
Postat av: Carro

Ja det ska jag :) Vi ses där då, ska bli kul att se lägenheten. har du varit där?



Puss!

2008-10-09 @ 19:17:18
URL: http://boshiboo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0