7 Oktober

Är ganska trött nu efter att ha knallt runt i stan i ett par timmar. Helena köpte VÄRLDENS coolaste vinterskor, jag är helt kär! <3 Skulle köpa den där korta kjolen jag berättat om men när jag väl kom dit och provade den igen bestämde jag mig för att den var lite för kort. Ingen kjol idag men kanske ångrar mig och köper den sen.
Är lite hungrig trots att jag ätit en stor chokladmuffins så ska till pizzerian med Jossan snart eftersom vi ska laga egen mat och det pallar jag inte.

Måste bara tillägga att Helena inte alls tyckte det var sjukt att jag strulade med en okänd kille på perrongen, bara olikt mig. När jag skrev sjukt menade jag ju faktiskt på ett posetivt sätt men jag måste ju hålla med om att det inte är likt mig. Nu förtjänar jag i alla fall texten "Jessica är galen" på min mobil =)

"Jag kallade mamma för mensmonster och då blev hon arg"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0