6 oktober

Kom nyss hem från Helena, okje nu ljuger jag, kom för typ en halvtimme sen men so what? Har bytt om till mina otroligt snygga ridkläder, not. Ska strax käka och sen ska jag väl dra.
Hade psykologiprov idag ocg G borde jag väl ändå klara, missade att skriva namnen på försvarsmekanismerna men skit samma. Eftersom vi fick sluta tidigare på psykologin och vi bara hade vikarie på teckenspråket åkte jag och Helena hem till henne och spelade sims istället, får se om Johan slår oss på torsdag, han sa nämnligen att han skulle slå de som inte kom. Vi ska i och för sig ljuga och säga att provet drog över tiden, haha!
Har ingen rättskunskap imorgon heller så jag slipper börja klockan 8, lycklig!!
Nu ropar mamma att maten är klar så ska avrunda nu. Ikväll ska jag hem till Helena igen och jag gissar på att vi ska spela mer data! =)

Förresten tycker Pernilla att det är jättekul att jag strulade med en kille jag träffade på perrongen i lördags, Helena tycker mest att det är sjukt och själv tycker jag det var ganska spännande =)


"Du blev träffad av Marios bollar!"

Kommentarer
Postat av: Helena

DEt är sjukt mest för att det är väldigt olikt dig :)

2008-10-06 @ 19:03:13
URL: http://helenasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0