3 Oktober

Hade riktigt kul igår! kan ju inte direkt säga att jag kommer ihåg allt som hände XD Vi kom i alla fall dit, drack, dansade och hade kul! Träffade Elin också, var trevligt, har inte sett henne på ett bra tag! Men jag måste erkänna att jag inte var säker på att det var hon först, haha! =)
Kvällen slutade i alla fall hemma hos sara, var ganska trångt att sova 3 i hennes lilla säng men det gick bra.

Åkte till skärholmen med Jossan runt 12 och fick med mig två tröjor hem som jag egentligen inte skulle köpt, har inte så mycket pengarmen de var ju från New yorker och då måste man ju bara ha det! Träffade mina kusiner som ska komma till oss lite senare, de tycker också om den affären.
Måste plugga lite engelska och psykologi nu och sen dammsuga rummet innan gästerna kommer, later!

IDAG ÄR DET KANELBULLENS DAG!

"Det där måste jag säga till Ellis!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0