28 Oktober

Idag är det ännu kallare än igår vilket är underbart eftersom någon propp har kolappsat här hemma så mitt element inte funkar, är ganska kallt i mitt rum just nu. Tv:n funkar inte heller och datan funkar bara i några timmar, men min är den enda som funkar så får väl vara glad för det, fördelen med laptop är att den går på batteri.
Idag har jag vart med Helena och kollat på massa tv, bland  annat gossip girl och one tree hill =) spelade såklart dator också innan jag gick hem.
Tror jag ska försöka sova nu, finns inte så mycket annat att göra när tv:n inte funkar och datan orkar jag inte sitta vid, så ska sätta på mig mjukisbyxor och krypa ner under täcket. Är glad att jag har ett duntäcke, blir ju inte lika kallt då. Mjukisbyxorna har jag också för att inte frysa, får hoppas att de hjälper, godnatt!


"jag skulle vara en porrig häxa"

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja det hoppas jag också. Jag ser däremot INTE fram emot att jobba i helgen, that sucks..men man får ju pengar, dessutom dubbelt betalt eftersom det är rödhelg :D Så det är ju iaf en liten tröst :P

Ja hoppas du hittar nån rolig maskerad, det vill jag också gå på men jag hinner inte eftersom jobbet..men men Kram!

2008-10-29 @ 10:32:16
URL: http://boshiboo.blogg.se/
Postat av: jossan

strömmen e tbx ;D

2008-10-29 @ 21:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0