27 Oktober

Idag är det kallt, kallt, kallt. Blev jäkligt glad när Andreas sa att vi skulle rida inne, annars hade jag nog frusit ihjäl. Fick rida utan stigbyglar och sitta i damsadel, är fan ett under att jag lyckades svinga benet över hästen och att jag inte ramlade av. Efter ridningen blev det i alla fall match, tyvärr så förlorade de, som vanligt. Men idag spelade de faktiskt riktigt uselt, ledde med 3-1 och sen slutade det 5-5, så de förlorade ju inte men jag räknar det som förlust. Ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lungt, ska nog byta till mjukiskläder snart och bara softa runt. Kunde ju ha gått på övernattning i stallet men kände att jag var lite för gammal för det, var i och för sig jättekul när jag var mindre. Då gick vi på spökrunda i skogen mitt i natten, trodde alltid jag skulle dö, haha! Skulle säkert dö nu också men vet inte om de ens går spökrunda längre, var ju ganska länge sen jag var där.


"Jag skulle ju inte ens nå upp till sargen!"

Kommentarer
Postat av: Carro

Jaa det var det verkligen :)

Vilken båt? :P Ja alltså jag har ju inget lov dårå så imorn är det skola hela dagen. sen är jag ledig på onsdag (som går åt till plugg) och på torsdag är tentan. I helgen ska jag jobba hela dagarna och på lördag ska jag på halloween hos våra andra kusiner :P Så ser min vecka ut :P

Kram!

2008-10-27 @ 23:07:59
URL: http://boshiboo.blogg.se/
Postat av: Carro

Mja dom brukar i alla fall ha god mat :)

Du ska inte på någon maskerad då?

Krams

2008-10-28 @ 18:39:03
URL: http://boshiboo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0