25 Oktober

Har bara vart hemma idag så jag har gått runt i mjukisar hela dagen och bara softat. Har vart både najs och tråkigt, kände inte dirket för att gå ut så på så sätt har det ju vart skönt men lite trist att slösa bort en hel lördag men det är ju lov så what the fuck. 
Tog en dusch för ett tag sen och nu är det bara jag som är vaken, ska snart gå och lägga mig men ska nog vänta tills Jossan kommer hem, är inte säker på att hon har nyckel. Imorgon ska jag i alla fall köra laserdome med Helena, Sara, Stefan, Sandra och lite folk. Har ju aldrig gjort det så det ska bli kul =) 
Men nej, nu ska jag nog fixa mig så jag är klar att hoppa i säng när Jossan kommer hem, måste ju trots allt gå upp runt 11-11.30 imorgon. Förresten så har Jossan vart på maskerad idag så kanske kan ta en bild när hon kommer hem eftersom jag ändå kommer vara vaken =)


"Jag ska vara cowboy!"

Kommentarer
Postat av: jossan

tack för att du väntade, men papi hämtade mig ;d och du ville ju inte ta en bild igår? haha

2008-10-26 @ 08:34:26
Postat av: Carro

Ja det var verkligen superskoj, men mina vänner gör allt mycket roligare ^^ Dom är fina dom <3

Vad ska du göra på lovet då, du som har ett? :P

2008-10-27 @ 18:33:58
URL: http://boshiboo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0