23 Oktober

Idag har jag verkligen inte orkat blogga, brukar ju skriva ett inlägg när jag är hemma på min håltimme men då skrev jag krönika istället. Skoladagen var väl precis som alla andra, lång och tråkig. Fick äckliga köttbullar till lunch och jag höll på att dö av hunger när jag kom hem. Fixade min egen mat eftersom mamma skulle göra någo konstig korv och potatis rätt, inte riktigt min grej. Har gjort lite tyska sen jag kom hem, ska skriva en sammanfattning av en konstig text imorgon och kunna prata om den, på tyska.
Ska snart sova tror jag men innan ska jag lägga in en ful bild på min söta syster! =)<3


Hon vet att jag ska lägga upp den här men jag hoppas hon inte blir arg (A)

"Sluta ställa dumma frågor då"



Kommentarer
Postat av: jossan

jag blir inte arg, snyggingen själv lixom! ;D

2008-10-24 @ 07:53:43
Postat av: jessica

För du är så jävla snygg på den där bilden också =)

2008-10-24 @ 16:26:07
URL: http://jesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0