19 Oktober

Usch, idag vaknade jag tidigt fast jag somnade sent igår. Gick inte och la mig försen halv 4 och så vaknar jag halv 11, kan max ha sovit i 7 timmar då, kommer säkert vara astrött hela dagen. Idag ska jag till mina kusiner, vet inte när vi ska åka men jag ska väl börja göra mig iordning snart. Efter var det tänkt att jag skulle träna men tror jag skiter i det, måste plugga lite teckenspråk, har prov imorgon och missade lektionen i måndags. 
Ska skriva en krönika i skolan också, kommer bli jättesvårt, vet inte vad jag ska skriva om, hur jag ska börja eller hur jag ska sluta. Någon som har något förslag ?(A)


"Skriv om mensmonster!"

Kommentarer
Postat av: jossan

japp, om ja inte hittar nått bättre tar ja dina kläder

2008-10-19 @ 15:04:26
URL: http://jjsefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0