18 Oktober

Dagen har spenderats i en ishall i nyköping och det var väl egentligen inte så jättekul. Grabbarna förlorade med 5-0 och jag tycker de har världens sämsta målvakt, han har släppt in 10 mål på två matcher, byt ut honom förfan! Domarna sög också, stackars Dogge blev fälld av någon jävla idiot så han blev hämtad med bår men såklart blev ingen utvisad, jävla blinda domarjävlar. Som ni märker är jag kankse inte på världens bästa humör just nu men det är klart man blir arg när man vart på hockey och de förlorar och domarna suger!
På vägen till nyköping hann jag i alla fall läsa lite i min svenskabok och på vägen hem var jag jättetrött så jag sov typ hela vägen. Fattar inte, har bara varit vaken i drygt 8 och en halv timme.
Ska snart äta och sen ska jag över till Helena och typ se på film eller något, vet faktiskt inte men vi har chips och läsk i alla fall. Jag vet, går inte så bra med mitt "sluta äta godis", köpte en choklad på matchen idag.

"Han heter Snäll i efternamn"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0