17 oktober

Äntligen hemma efter en lång jobbig skoldag, hatar verkligen fredagar, i alla fall skolan. Har verkligen bara jobbiga lektioner idag, först hade vi historia i en och en halv timme, kollade på någon dokumentärfilm och jag höll på att somna minst 10 gånger, fatta hur tråkig den var! Engelskan var väl i och för sig inte så jobbig, skulle bara svara på lite frågor och sen fick vi tillbaka svenskaprovet, vg+ *stolt*. Trodde fan jag skulle få ig.
På tyskan fick vi tillbaka uppsatserna om vänskap, vet inte vad jag fick men inte så jättebra i alla fall. Vi måste sitta och rätta alla våra fel så alla fick skriva en till uppsats, fast korrekt den här gången, kul....

Skulle ju egentligen tränat efter skolan men fick så bråttom imorse att jag glömde kortet, smart! Man kan i och för sig får träna ändå men sen när jag väl tagit mig igenom hela dagen var jag alldeles för trött så nu sitter jag här istället.
Ska till centrum och käka onyttigt idag igen, mamma och pappa är inte hemma så vi fick pengar till mat. Jossan sitter och tjatar på mig så jag ska väl springa nu!

"Jag hatar glansiga fejs"

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha nej jag förstod det, tur att jag såg att jag hade glömt att skriva i :P Nu har jag iaf klickat i "Kom ihåg mig" så nu står det automatiskt :)

Och nu kommer jag inte ihåg vad du skrev men jag mår bra i alla fall (om det var det du frågade, haha) jag är ganska trött bara så. Själv?

Kramkram!

2008-10-17 @ 19:04:26
URL: http://boshiboo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0