16 Oktober

Precis som varje torsdag har jag håltimme nu, fast idag när jag klev innanför dörren var klockan 8.45 istället för 9.45 som den brukar. Anledningen till att jag kom hem en timme tidigare är för att Johan inte dök upp till lektionen. Det var jättekul att gå upp klockan halv 7 imorse, ta tåget till skolan och sitta där i 20 minuter och vänta på en lärare som inte kom. Fick gå hem i regnet sen, hade inget paraply med mig så när jag väl var hemma var jag genomblöt, hoppas att min jacka hinner torka så jag kan ha den när jag ska tillbaka till skolan. 

Det regnar fortfarande och jag känner inte för att gå tillbaka till skolan men jag måste. Nu hinner jag i alla fall kolla igenom frågorna till bokdiskussionen en gång till och så hinner jag nog läsa lite i svenskaboken också. Ska käka lite nu för det är säkert skitäcklig mat som ser ut som spya i skolan, gott!

"Det är bara som han hittat på för att han inte gillar dig, Billy"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0