14 Oktober

Var riktigt trött i skolan idag, sov ganska dåligt så. Skrattade åt typ allt! Kom in en gubbe på coop och jag kunde verkligen inte hålla mig för skratt. Efter skolan stack jag till Helena för att kolla på oth, gg och heroes och sen blev det pizza till middag igen, inte bra. Okej, åt faktiskt kebab och innan gick vi HELA vägen från mig till fruängen, det är inte dåligt, tog oss typ en timme. Efter middagen kollade vi lite på tv och nu kom jag nyss hem.
Andreas blev lite besviken när han fick höra att jag inte nämt honom i min blogg men nu blir det ändring på det! Hade faktiskt något riktigt bra att skriva, tror jag, kom på det i skolan och det var ju ett tag sen och mitt minne är inte det bästa. 

Måste bara tillägga en grej. Vi tog skolfoto igår, till katalogen för alla gymnasieskolor i huddinge. Jag fick stå eftersom fotografen var dum i huvudet och sen fick vi även se fotot och omg vad hemskt! Jag ser skitarg ut! Kul att det ska visas i hela huddinge liksom....


"Skrattar du så skrattar vi"

Kommentarer
Postat av: Carro

j jag vet dom är supergoda! Fast dom med citron är jävligt sura men jag älskar dom ^^ Fast alla smaker är goda :D

Hur mår du idag då?

Puss

2008-10-15 @ 07:18:48
URL: http://boshiboo.blogg.se/
Postat av: jossan

;D du e inte så dum iallafall ;)

2008-10-15 @ 08:49:38
URL: http://jjsefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0