11 Oktober

Mitt nytvättade hår är nu dränkt i hårspray. Bestämde mig för att locka håret och för att det ska hålla sig har jag typ tagit slut på halva min hårspray, måste köpa en ny snart....
Ska snart leta fram lite kläder som jag kan ha hos farbror. Vet inte riktigt när vi ska åka, ska vara där halv 3 men vi ska köpa present innan.
Vet inte vad jag ska göra ikväll, förhoppningsvis ska jag ut men jag får se. Ska i alla fall ringa Helena när jag kommit hem =) Måste plugga lite rättskunskap också, läste faktiskt klart kapitlerna i boken idag.

Oj nu måste jag skynda mig, pappa säger att vi ska åka om en halvtimme. Tycker det verkar lite tidigt men pappa bestämmer. Hörs antagligen sen när jag kommit hem, om jag hinner annars hörs vi inatt eller imorgon, bye!


"Det var en fälla, de rånar och slår ner folk nu"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0