Tack Mamma =)

Brukar inte kolla på programmet men eftersom mamma och pappa kollade lite igår gjorde jag också det. Satt och kollade på reprisen av isduellen för några minuter sen, mamma och pappa skulle se på annat just då igår och jag orkade inte gå in på mitt rum för att kolla. Såg den idag och just när den börjar och Kicken ska köra kommer mamma in i vardagsrummet och utbrister "Är inte det där han som åkte ut?" "Hur ska jag veta" svarar jag, "jag kollar ju nu men tack för att du sa det". Gissa vad mamma säger då?Jo, "förlåt då, hur ska jag veta att du inte läst tidningen?" Jag tycker faktiskt att hon borde veta att jag inte läst den, läser liksom aldrig tidningen och sitter och skrattar så fort Glenn tar upp tidningen för att läsa. Ni som känner Glenn kanske fattar varför jag tycker det är så kul =)

Sen en till sak, har målat mina naglar (som Nells är så avundsjuk på, har alltid haft lika korta naglar som hon) och nu ser det typ ut som jag har lösnaglar =( De är glittriga och ser ganska plastiga ut, anledningen till att de är glittriga är att Jossan skulle på maskerad igår och hon och Ellie skulle vara festens höjdpunkt så hennes naglar skulle vara glittriga och hon lämnade nagellacket i mitt rum. Orkar inte gå och hämta nagellacksborttagningemedel för då kommer det lukta äckligt i mitt rum så jag får väl ha det så här.

Ska göra mig i ordning nu, vet inte när Helena kommer hem från sin släktträff men det är ju bra om jag är klar då alla fall =)

"Jag har för mig att hon var söt"


Kommentarer
Postat av: jossan

du får antingen skriva Elli , eller Ellis ^^

2008-11-09 @ 15:24:39
URL: http://josefinjohanssons.blogg.se/
Postat av: jossan

eh jadu.. när vi kom var alla redan packade, så alla kameror hade åkt ner i väskorna, så jag måste nog säga.. aldrig ;D eller det finns det fem bilder från när någr gjorde sig i ordning

2008-11-09 @ 20:46:16
URL: http://josefinjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0