Heldag med mamma och pappa =)

Åkte med pappa och Jossan för att köpa en ny telefon idag, båda kom hem med varsin ny. hon en rosa samsung och jag en blå sony ericsson. Sen åkte jag med mamma och pappa till pappas jobb för att käka med hans arbetskamrater. Det bjöds på god thaimat och massa dricka, tyvärr är jag ju under 18 men fick ju smaka lite i alla fall (A) Var faktiskt riktigt kul där även om det inte fanns någon i min ålder. Fanns en tjej som var 13 och hennes bror som var 16 men jag pratade mest med Christians flickvän Sofia som var 22, får hoppas att hon kommer sen på julbordet så jag har någon att prata med då.
Efter massa mat, dricka och prat skulle vi gå till någon krog i södertälje men eftersom det var fullt och klockan ändå var runt 11 så stack jag, mamma och pappa hem. Jag har ju egentligen inte åldern inne men spelade inte någon roll. Blev i alla fall en rikitgt lyckad kväll! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0