Glömde

Yes, glömde berätta lite saker i det förra inlägget men tar igen det nu. Det första jag glömde säga är att mina föräldrar nu dragit till Slovakien (fattar inte riktigt varför de vill dit en de behövde lite semester, tycker inte det låter som ett semestermål men men) och kommer hem på torsdag, hoppas de har med sig en present till mig =) Det andra jag glömde berätta är att Andrew har försökt lura mig i flera dagar att han har läst min blogg men så lätt gick jag inte på det, i alla fall inte idag när han skulle berätta vad som stod. Har skrivit ner addressen för andra gången nu och hoppas han hittar hit snart. Han smilade i alla fall supersött, som bara Andrew kan, när han försökte lura mig =)

Tänkte tillägga en sak också. Tror min data hatar mig! Den är superseg, ljudet funkar bara när det känner för det och har skrivit det här inlägget två gånger eftersom datan hade kul och raderade det, hoppas det funka nu i alla fall.

Imorgon ska jag hem till Jennie eller Siri efter skolan imorgon, ska kolla på film. Om Jennie inte känner sig bra efter sin operation åker vi till Siri, hoppas att Jennie fick operera sig och att hon känner sig bra =) <3

Nu ska jag kolla klart på csi och sen blir det nog sängen för mig, har sovmorgon imorgon men måste ju ändå sova. Går jag och lägger mig senare bara för att jag har sovmorgon får jag ju inte sova längre. 

"haha, jag hoppades att de skulle hamna med varandra"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0