Förresten..

Jennie var tillbaka i skolan idag! Mycket kul men tycker synd om henne eftersom hon måste gå på kryckor men hon har som tur är inte ont =) Nu får vi hjälpa henne med maten och sånt men det klarar vi och Elenore och Helena är glada att vi måste åka hiss nu, haha! Ni är för söta! 
Imorgon ska jag ta med mig kameran till skolan så jag kan fota när Andrew smilar så sött, måste ju dela med mig av det goda här i livet! <3

Nej nu ska jag faktiskt sova, pallar inte rättskunskap och tyska imorgon men skolkade i fredags och kan inte skippa imorgon med. Får glatt pallra mig upp halv 7 imorgon, fun, fun, fun...

Kommentarer
Postat av: Elenore

höhö idag syntes det! Såg ut som han i ringaren i nottredam haha!

pyss älskling! <33

2008-11-18 @ 17:06:02
URL: http://elenorehenrikssom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0