5 November

Fick sluta runt 2 idag istället för 4! =) Fick plugga på valfri plats och vem stannar kvar då ? Jag och Helena kollade bara igenom frågorna till provet och sen stack vi och fikade, blåbärspaj med vaniljsås och läsk. Hände väl inget spännande i skolan som jag känner för att skriva om, eller det var något cp som kallade My för äckel i korridoren, the bitch is going down! Haha, Martina och My skulle slå ner henne, får se om de gjorde något, hoppas det! =)
Förresten så fick jag MVG på min krönika och Andrew är fett stolt över sin lilla Jessica och smilade så sött när han fick reda på det =) Han skulle förövrigt spana in min blogg sen idag, får se om han hittar, hoppas han lämnar en kommentar så jag får veta =)
Måste plugga lite rättskunskap snart, har prov på typ 3 kapitel på fredag, direkt efter tyskaprov, kul. Ska messa Johanna och kolla om vi ska träna idag, vet att Carro ska gå och antar att Johanna ska med men vill ju vara på den säkra sidan.

Haha skrattade som fan när jag fick ett sms och detta stod =)  "Ofta jag pratar med det cpt!" tänker inte avslöja av vem, det är ju inte lika kul då.

"hej men nej"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0