4 November

Lika jobbig skoldag idag igen, hade engelskaprov som jag tror gick bra, gick ju knappt att plugga till så. På tal om prov så fick jag vg på mitt matteprov men för att vara ärlig är jag inte förvånad =) Efter skolan blev det one tree hill hos Helena och så kollade vi på massa roliga parlamentetkllipp, love!
Nu ska jag snart käka och sen tillbaka till Helena och spela sims, fun, fun, fun =)

Måste bara tillägga att Carro sa idag att jag skriver jättebra i min blogg och det är ju alltid roligt att höra, du skriver också skitbra tjejen =)
Sen en till sak, dagens mobboffer = Elenore =) Har ingen bild på henne ännu men du kan ju spana här så får du se.

"Du vet sån där tjock äcklig korv som ligger i typ en ring"

Kommentarer
Postat av: Carro

så lite så :D och tack själv!

2008-11-04 @ 18:30:20
URL: http://carolinebergquist.blogg.se/
Postat av: Elenore

hahha dagens mobboffer :)

jag blir fan glad över det.. haha fett konstigt haha ! :D

pyss!

2008-11-04 @ 19:17:57
URL: http://elenorehenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0