28 November

Skola mellan 12 och 1 och sen käkade jag på loffes med Helena och Sara =) Var verkligen länge sen jag käkade där men det beror ju mest på den otrevliga tanten som jobbar där. Alltid när man sitter där och väntar på maten och kanske gungar stolen lite så är hon där "Vad håller du på med då? sluta gunga på stolen".
Fick studiebidraget idag så ska börja tänka lite på julklappar, måste ju passa på medans pengarna finns kvar.  Ska kolla klart på vänner nu och sen ska jag nog spana in på hm:s hemsida och se om jag hittar något fint =)
Förresten håller Pettersson på att sätta upp deras julbelysning, blir lite mer juligare häromkring då, synd bara att snön har försvunnit.

-Vet ni vad insikt är?
-Ja, det är när man inte har utsikt

"Ring om du dör"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0