27 November

Inte kul när snön smälter och det bara blir slask, vill ha kallt och snö! Gårdagen var väl inte heller så kul. Första dage i skolan den här veckan. skulle promenera till gladö, vilket var kallt och långt. Mina skor läckte in och jag var jättetrött. Har ju inte ätit så bra medans jag varit sjuk och blev inte bättre av att skolan gav oss världens äckligaste macka till lunch, både jag och Helena grävde ner våra i snön.
När vi kom fram till Gladö och skulle ta bussen hem fick vi glatt stå där i kylan och vänta, kom bussen? Nej, den var inställd och det hade ju inte puckot till lärare kollat. Jag, Helena, Johanna, Sara och Pernilla var i alla fall lite smarta och gick till stora vägen och tog 865:an som gíck en halvtimma efter den vi egentligen skulle ta. De andra stannade kvar minst en halvtimma till eftersom läraren sa att bussen var på väg. Pissig dag!
Såklart blev den bättre då den spenderades med Helena och alla våra favoritserier=)<3

Dagen var det väl inget fel på, hade core i skolan till halv 1 och sen fick vi gå hem. Nu håller jag på att fixa middag, lax, och sen ska jag nog börja skriva på min tyskauppsats och mitt bidrag till hälsoboken vi ska göra i skolan. ska skriva om vad som gör mig lycklig, några förslag?

Juste! igår när jag kom hem fick jag se bilder på min grannes skalle, haha! Var faktiskt ganska häftigt. Hans käkben har gått av och Thomas kom över och visade oss röntgenbilderna, man kunde verkligen se allt, hela skallen.

"Det här är det häftigaste ni sett!"


Kommentarer
Postat av: Helena

SKRIV OM MIG :D:D:D

2008-11-28 @ 08:36:26
URL: http://helenasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0