24 November

Trodde jag blivit bättre men tydligen inte. Vaknade mitt i natten och då var det bara värre, slapp i alla fall skolan och spenderade dagen hemma i soffan med pappa, mamma och Glenn. Kollade på 5:e Harry Potterfilmen =)
Ska på Jockes hockeymatch ikväll i alla fall, mår mycket bättre nu och hoppas att det inte blir värre. Sket i ridningen idag och får ta den någon annan gång.
Har inte så mycket mer och skriva, har ju inte gjort speciellt mycket idag. Tror jag stannar hemma från skolan imorgon också, bara för säkerhetsskull, vet inte ens om jag orkar gå, har bara ätit ett äpple idag.

"Jagtänktefrågaomduvillegåpåbalenmedmig?"

Kommentarer
Postat av: Carro

Meh! Köra bil är ju jättekul! :D Men om du inte tycker om att köra varför ska du då ta körkort? Kram

2008-11-24 @ 22:38:52
URL: http://boshiboo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0