23 November

Är det inte underbart att det är helt vitt utomhus? Får värsta julkänslorna nu när hela gatan är täckt med snö, skrev faktiskt min önskelista igår =)
En sak som är mindra underbart är att jag har vart sjuk i helgen =( Åkte hem tisigt från Tobbs i lördags och tur var väl det. Vaknade halv 2 på natten av att jag mådde skitilla, var helt snurrig och bara skakade. Tvingade mig i alla fall att inte spy och sov en stund på köksgolvet bara för säkerhetens skull. Jossan sov på toan eftersom hon spydde hela natten. Mår i alla fall bra idag och har träffat Helena. Käkade chips, drack cola och spelade sims. Var rätt skönt att komma ut när man legat inne hela helgen och kollat på Harry Potter, visserligen är Harry Potter bäst men orkade inte ligga inne mer.

"Sirius, are you serious?"

Kommentarer
Postat av: Jennie

haha nu hitta jag din blogg...efter många felstavningar :P

2008-11-23 @ 22:51:08
Postat av: Jessica

Åh, äntligen, haha! =D

2008-11-23 @ 22:52:09
URL: http://jesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0