21 November

Hade bara 2 lektioner idag. Först skrev vi klart filmanalysen på historian och fick tillbaka vårt prov, måste skryta lite med att jag fick MVG, var en av 8 =) Sen analyserade jag och Honey en dikt på svenskan och sen fick vi gå hem. Hade faktiskt tänkt simma efter skolan, hade till och med tagit med mig badkläder och allt, men det var äcklig mat i skolan så jag orkade inte. Istället gick jag hem och åt och sen sprang lite i skogen med Sammie, gud vad söt han var! Trodde bara jag ville leka med honom, haha!
Ikväll ska jag hem till Tobbs och kolla på true blood med honom och Helena och nu måste jag gå eftersom jag lovade Jossan att hon skulle få ha min data, suck!

"Varför tycker han om att se oss tillsammans?"

Kommentarer
Postat av: Carro

TACK! :D

Nerå, det är bara att kämpa på, det tog lång tid för mig med iof, men till slut går det! Wiiie!!

2008-11-22 @ 23:22:00
URL: http://boshiboo.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag tycker ändå att det var ganska onödigt av dig att skriva allt det där eftersom det bara gör mig sur..

2008-11-23 @ 22:28:47
URL: http://sarasnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0