2 November

Hinner med ett kort inlägg innan jag ska dra till Ikea med mamma, pappa och Jossan. Skulle egentligen åka med Helena men eftersom mamma och de skulle åka följer jag med dem, ska ju allid åka med de som kan betala, haha! Jossan skulle kolla på något trams och jag ska ha en fotoram till min tavla jag köpte i spanien, jag vet, är inte direkt snabb på att få saker fixade men hey, jag brås på pappa. Han har fortfarande inte satt upp min spegel får se om jag kan få honom att fixa det idag, om jag städar så han faktiskt kan komma in i mitt rum. Okej så stökigt är det inte men inte speciellt städat heller. Ska se om jag kan få honom att fixa min hylla också, den sitter lite dåligt och känner inte för att få den i huvudet.

"De matchar min outfit"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0