19 November

Lång skoldag idag.... Jobbade klart med filmanalysen och satt ända till 4, jobbigt! Nu är vi i alla fall helt klara, eller ska skriva alla våra 11 sidor på datan....
Ingen höjdare till lunch heller, men den gick i alla fall att äta. Stackars My fick vänta i 45 minuter innan hon fick äta, alla utom jag, Helena, Siri och Jennie skulle antingen äta hemma eller på donken, men självklart fick hon ju sitta med oss =) Tjejen som kallade My äckel satt precis bakom oss och pratade om My med sina kompisar och sen slängde hon iväg en kommentar till My som typ ingen av oss hörde, haha! Snacka om omogen.

Snöade när jag skulle hem!! Nu är hela våran gata vit av snö <3
Åkte samma tåg som Christopher, sa inte hej den här gången heller. Johanna tycker säkert det är jättekul. Vi är liksom grannar och borde säga hej, men gör inte han det gör inte jag heller det. Känns i och för sig lite dumt eftersom vi står precis bredvid varandra, haha!

Ska snart dra mig mot kylen och kolla om vi har något ätbart, måste laga egen mat och är lite småhungrig. Orkar egentligen inte göra någon mat, men jag måste ju äta. Sen måste jag plugga lite engelska och teckenspråk och ikväll blir det grey's anatomy och dirty sexy money, love! <3

Grattis till Carro som tagit sitt körkort idag!

"Du är så söt i den där mössan"


Kommentarer
Postat av: jossan

MEN TÖNT! hälsa föfaaan

2008-11-19 @ 21:38:49
URL: http://josefinjohanssons.blogg.se/
Postat av: Andreas

Inte carro i klassen väl?

2008-11-28 @ 19:18:22
Postat av: Jessica

Nej, det är min kusin som tagit körkort. Carro i klassen är inte 18 än, haha =)

2008-11-29 @ 14:29:58
URL: http://jesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0