17 November

Idag har jag inte haft en bra dag. Var inte speciellt trött i skolan men såfort jag kom in på psykologilektionen och Anders satte på en film höll jag på att somna dirket. Fattar inte hur han lyckas men varje gång han börjar prata eller sätter på en film blir jag hur trött som hellst, ganska synd, tycker det är intressant med psykologi men missar ju ganska mycket om jag halvsover varje lektion (A)
Gick piss på ridningen också! lyckades fan inte med någonting, inte ens att ramla av när tiger skenade iväg. Det är i och för sig bra, hade ju inte velat ramla av men det gick verkligen asdåligt idag! Fixade inte en enda bakdelsvändning (ska inte vara ledsen för det egentligen, har ju bara tränat på det typ 2 gånger men det blev ju inte ens halvbra). Lyckades faktiskt med en sak på ridningen, framdelsvändningar, fast det skulle vi inte ens göra, blev det istället för bakdelsvändningar, haha! nej usch, inget mer prat om ridningen nu. Kom nyss hem från Jockes hockeymatch och måste säga att det var det roligaste på hela dagen. Tyvärr förlorade de men de spelade otroligt bra och jag hade kul, satt och snackade med Marcus lite i 3:e perioden och han skrattade varje gång jag skrek och svor, haha! Bästa matchen på hela säsongen <3 

Trots att klockan bara är strax efter 11 måste jag snart sova, börjar klockan 8 imorgon och har skitont i magen =( Hoppas det går över, annars får jag ta en alvedon för att överhuvudtaget klara av att somna. 

"Skrattar ni nu när jag kommer?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0