11 November

Precis som Carro är jag inte på så bra humör idag. Var helt okej när jag var i och skolan trots att jag hade tyskaprov engelska läxförhör och efter skolan hemma hos Helena kollade vi på gossip girl, one tree hill och heroes och då var jag ju på bra humör såklart. Men när jag gick hem och det regnade och var kallt blev jag på skitdåligt humör. Gick till coop för en stund sen för att jag ville köpa paj och var ändå tvungen att gå ut med hundarna men det blev bara värre. Fanns ingen paj och det regnade som fan! Tog typ en timme för mig att Jossan att gå fram och tillbaka och när vi väl var hemma och dyblöta kände jag inte för något annat än att stanna inne. Skulle egentligen gått ut men hade inte vart så bra sällskap så jag bestämde mig för att vara hemma.
Sitter uppkrupen i soffan med en kopp varm choklad och tittar på Betty - mys! Ska faktiskt återgå till det nu, later!

Förresten, hörde att Danni hade kikat in här i bloggen, mycket kul =) <3

"Har du märkt att det regnar eller?"


Kommentarer
Postat av: Helena

Sket du i att träffa fredrik? -.-

2008-11-11 @ 20:52:12
Postat av: Jessica

Yes i did, haha =) Besviken ?:P

2008-11-12 @ 00:22:12
URL: http://jesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0