Valborg

Igår blev det först spelning i björkhagen och tyvärr regnade det och var ganska kallt men när BHL väl spelade tänkte jag inte ens på det. Jag tycker de spelade jättebra, precis som alltid, men de fick spela två låtar mindre eftersom de innan drog över tiden så jävla mycket. Fett dåligt!
Efter spelningen begav vi oss till älvsjö ip för att chilla vid elden, ganska mysigt faktiskt.
Vid tolv drog jag, Jossan och Sofia till trehörningen för att gå på fest med Jesper men det var ganska bortkastat eftersom vi inte fick komma in men jag hann i alla fall träffa Jesper lite =P Fick gå HELA vägen från trehörningen till Ivans och det tog väl si så där 40 minuter och jag fick skitont i fötterna. Även om det kanske inte låter så jättelyckat tycker jag det blev en najs kväll och jag lovar att Jossan och Sofia också tyckte det, haha.
Ska hoppa in i duschen nu, mitt hår ser ut som fan och sen vet jag inte om jag, Jossan och Sofia skulle iväg till Heron för att käka lunch, den som lever får se =)

"Helena gjorde tjocka barn så jag gick in i en dörr!"

Kommentarer
Postat av: Elenore

hahahhaa "tjocka barn" äger :D

2008-05-02 @ 16:44:47
URL: http://elenorehenriksson.blogg.se
Postat av: Jessica

Jag vet!! Älskar det verkligen, får mig alltid att skratta =D

2008-05-04 @ 17:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0