Skolan

Lång tid sen jag senast bloggade, börjar bli alltmer sällan, lovar att bättra mig, haha not! Har i alla fall hänt en hel del sen i fredags, har jävla tyska till på torsdag, staden redovisning och massa annat. Hatar min tyska lärare, vill att hon ska dö!! Fick bara vg av henne i betyg men fick vg i både matte och geografi =)
Har ätit en massa godis också, fy på mig!! Fick en glass av pappa igår så Jossan slår väl ihjäl mig efter att hon läst det här. Pallar egentligen inte alls skriva mer men Carro sa att jag uppdaterar dålig så nu sitter jag i skolan och skriver. Har snart gympa, ska  köra frisbee och sen träna!! Bye

"Du uppdaterar så dåligt!"


Kommentarer
Postat av: jossan

jaaa, du kmr nog ha ont imorgon när du ska till skola, fyfy!

2008-05-20 @ 14:58:16
URL: http://jjsefin.blogg.se
Postat av: Carro

ja trevligt att det kom en liten uppdatering här haha ;) fortsätt så!

2008-05-20 @ 22:27:12
URL: http://carolinebergquist.blogg.se
Postat av: Jessica

Jag hade ont men det var inte tack vare dig, haha =)

2008-05-21 @ 17:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0