Ledighet

Har inte bloggat på ett tag märkte jag, har inte haft tid och så har jag faktiskt glömt. Men men, kommer lite updates nu. I torsdags var jag med Helena, kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde men skit samma, vi hade kul =) I fredags åkte jag till båten med Helena och Tobbs, mums! Sen på kvällen var jag vid ip för att fira Filip och Johan som båda fyllde år, GRATTIS. Även Johanna fyllde år denna dag så grattis till henne med =) Hade kul vid ip men tyvärr så stack Helena bara iväg, för att vara helt ärlig märkte jag inte ens att hon gått förens hon ringde och sa det, Sorry!
Igår var jag med Helena igen, mycket Helena på detta lilla lov men det är alltid kul. Spelade massa tv-spel, åt chips, popcorn och drack läsk. Idag hade vi gäster och då smällde jag i mig massa bullar och kakor, inte bra eftersom jag inte tränade idag heller.
Ska snart se på tv och sen måste jag skriva lite på mitt krimonoligarvbete, har i alla fall skrivit klart faktan nu, stolt!

"Okej, du är värsta stalkern"

Kommentarer
Postat av: jossan

hahahha, det där var mitt citat!! ;b du visste ju inte ens att han sa det förens jag berättat det, ;)

2008-05-04 @ 20:41:24
URL: http://jjsefin.blogg.se
Postat av: Helena

Hahah, se upp snart är du tjockisbarn nummer 2 ;)

2008-05-04 @ 22:33:42
URL: http://helenasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0