Ett tag sen

Har märkt att det var ett tag sen jag bloggade, har egentligen inte haft tid eller lust men nu har jag en stund över och tänkte passa på då. De här senaste dagarna har bestått av bikinihandlande, mat på news,  promenad och massa annat. Handlade en söt prickig bikini till mig själv i lördags och sen käkade jag på news med Helenas familj, mys! Sen på lördagkvällen gick vi på promenad i 3 timmar (!), blev lite smått arg på Helena, tror mest det beror på att Mcdonalds var stängt och jag blev irreterad, Sorry! <3 Red igår också, hoppning, inte dirket det jag tycker bäst om men det gick väldigt bra. Trodde jag skulle ramla av i slutet när vi red ute, Tiger bestämde sig för att hoppa åt sidan precis när vi gick över asfalten, inte så kul om jag hade ramlat av då. Signe som ramlade av förra veckan bröt ett revben och jag tycker väldigt synd om henne, Hoppas du kommer tillbaka snart! =D
Pallar inte skriva mer så, later!

N- Om man parar en Riesenschnauzer med en mellanschnauzer får man en dvärgschnauzer
J- Va, varför då?
N- Haha, klart man inte får den minsta sorten om man parar den stora med en mellan
Jo-Hahaha!

"Jag skrek på henne förra gången"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0