25 Maj

Blev "Den ofrivillige golfaren" igår, blev inte dirket trött av den som jag hade velat så halv 3 stängde jag av och försökte sova utan filmen.
Precis när jag vaknade idag kom mina kusiner på besök, inte så jättekul men de skulle bara stanna en stund eftersom de skulle köpa Jossans moppe. Har mest tagit det lugnt idag, solat lite, forrtfarande ingen färg =( Spelat tv-spel, sett på snowroller och ska snart fortsätta städa.
Imorgon får jag sovmorgon eftersom vi har bokredovisning men Johanna den lyckosten får sovmorgon på tisdag eftersom de inte skulle ha någon spanska, själv har man ju tyska med Monica och ska komma klockan 8 för att kolla på film. Onödigt men måste gå eftersom jag kanske missar tyskan på torsdag, ska nämligen till läkaren med min arm, igen...

"Nu har vi sett hur dum du är med bollen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0