23 Maj

Igår bloggade jag inte eftersom jag var med Helena hela dan, mysigt värre! Åt sushi, spelade data, såg på tv med mera. Fick läsk av hennes mamma eftersom vi hjälpte henne att putta bilen då den stannat i korsningen på huddingevägen.

idag hade vi bara redovisnigar i skolan, alla grupper utom min redovisade, vi ska göra på tisdag eftersom det inte funkade att bränna vår film. kom hem runt 3, åt lite snabbt och sen drog jag med Johanna till friskis för att träna. Duschade nyss och ligger nu i sängen och kollar på morden, väntar på att pappa ska grilla åt mig så jag kan äta=) Får se vad jag gör ikväll men jag tror jag ska vara hemma, Helena är och firar sin kusin eller något men kanske kan ses en stund efter, ska kolla med henne i alla fall. Jossan är på grönan med en massa kompisar och har kul så jag kan käka en massa godis utan att hon märker, mohaha!

"En gullig liten bro" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0