Promenad i skogen

Glenn och jag tog hundarna på en promenad i skogen och jag kan ju inte säga att det var min bästa ide. Jag gick barfota i mina gympaskor, hade ingen jacka och jag bestämde mig för att gå i skogen där det var cirka 10 cm snö. Det var inte allt, bestämde att vi skulle gå upp på ett berg, var inte så smart eftersom det var halt och Sammie drog som fan. Det var ett under att jag klarade mig!
Sitter nu hemma, mina sjödalsbyxor är blöta upp till knäna och jag fryser! Hoppas jag får tillbaka känseln i fötterna snart.

"Vad är grusvägen för något"

Kommentarer
Postat av: Klara

skriv gärna ett tips om en bra affär i sthlm i min blogg :)

2008-03-25 @ 17:33:19
URL: http://lifeofklara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0