Lov =)

Äntligen lov!! Det är fan fucking amazing att jag klarade av skolan idag, är så trött så jag skulle kunna dö. Efter skolan gick jag som planerat hem och slappade, kollade på grey's anatomy och sen stack jag och tränade. Det är verkligen skönt att träna precis innan ledighet, efter känns det verkligen att man slipper skolan och bara kan ta det lugnt.
Var på coop för ett tag sen och köpte massa godis, måste ju ladda inför kvällen som ska spenderas hemma =)
Imorgon ska jag till Nacka för att kolla på hockey, Stefans sista för säsongen =(

- Ni kan ju få följa med nästa gång jag ska på fest.
- okej, när är det då?
- Eh.. typ... aldrig.

"Ni två är som ett gammalt gift par"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0