7 Mars

Var hos Sara igår, hon hade fest och jag kan ju inte dirket säga att det var skitkul. Hade ingen dricka, fick såklart smaka av andra men det tog slut ganska snabbt och sen körde de samma musik hela kvällen, man fick lyssna på alla låtar typ 20 gånger och man hade tröttat på dem redan efter 2. Det var egentligen meningen att jag skulle sova där men jag pallade inte det så stack hem runt 1, ångrar faktiskt att jag inte gick tidigare så jag hade orkat följa med mamma och pappa och åka skidor.

"Jag får inga sms"

Kommentarer
Postat av: carro

hahah "jag får inga sms", undrar vem som kan ha sgat DET? ;D

2008-03-11 @ 19:46:22
Postat av: Jessica

Japp, jag undrar, kan det ha vart du? haha
Du fick värsta söta smsen ju!

2008-03-11 @ 22:46:31
URL: http://jesjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0