4 Mars

känns som om allt har gått fel idag. Imorse när jag vaknade med lockigt okontrollerat hår hittade jag inte syrrans plattång så jag fick ta min som suger. När jag sedan kämpat i cirka en halvtimme med att få det platt, utan resultat, kommer Jossan och säger att hon hittat den! Eftersom jag slösade en halvtimma på håret var jag tvungen att stressa för att hinna göra mig iordning. När jag sen skulle käka frukost hade någon lämnat en macka åt mig, schysst! Missade tåget och fick ta bussen till skolan vilket tar typ 3 gånger så lång tid.

Efter skolan fick jag stressa hem för att byta om till träningskläder, packa min väska och dra till bussen för att åka till friskis. Bussen var cirka 10 minuter försenad så jag hade lätt hunnit hem och hämta csn kortet jag glömt. Kom försent till passet också eftersom jag var tvungen att köpa ett nytt kort, hann inte betala innan så de sa att jag kunde göra det efter. För att hinna betala kortet efter passet var jag tvungen att gå innan stretchingen eftersom jag och Johanna skulle hinna med bussen hem.
Nu är jag hemma och känner mig fortfarande stressad, ska plugga lite engelska nu så jag hinner se på Gossip sen och varva ner....

"Nej vänta! Jag är 17, har ju fyllt år redan"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0