29 Februari

Första delen av kvällen spenderade jag hemma med Jossan och två hyrda filmer, A mighty heart och sleeping dogs lie, ingen utav dem var speciellt bra. När första filmen nästan var slut kom Helena över, kollade slutet med oss och sen den andra filmen. Stack över till henne runt 12, Thomas hade en massa kompisar där och han ville att hon skulle komma hem. Träffade Carro där, även om vi är grannar ser vi inte så mycket av varandra så det var kul =) De hade en massa sprit och satt och spelade tv-spel, en rolig kombination. Skulle ha turnering runt halv 2 men jag missade den eftersom jag åkte hem klockan 2, skulle upp halv 12 igen och så har ju pappa sina regler. Men även om kvällen slutade ganska tidigt (var ju bara hos Helena i två timmar) så var den lyckad =)


"Jag har hånglat med alla tjejer här utom Anna"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0