27 Mars

Skrev inlägget igår men bloggen dampa så jag kunde inte publicera det.

Idag har jag övninsgkört, promenerat med hundarna och vart på spelning =) Spelningen ägde rum i Dieselverkstaden i sickla, åkte mest dit för att lyssna på Bohemian lifestyle men lyssnade på några andra också. Helena var hungrig så mitt i spelningen (efter att BHL hade kört) drog hon, jag och Tobbs till Max för att käka=) Efter spelningen skulle alla andra som vi var med dra hem till Jalle och vi fick inte följa med *dissad* =(  Gjorde egentligen inte så jättemycket, var ganska trött så vi tog tunnelbanan hem. Nu ska jag snart sova eftersom jag ska vara hemma hos Stefan halv 12 imorgon, vi ska dra och åka skridskor. Tror jag ska sätta på OC och smaska på M&Ms innan jag somnar, god natt! <3

"Om man tar bort LPLATS i ändhållplats blir det ändåhål, haha"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0