21 Mars

Dagen började med hockey, såg inte hela matchen eftersom Jocke och de låg under med 5-1 i andra prioden. Åkte hem och fixade paj som jag skulle käka till middag.
Gick hem till Helena runt halv 9, fixade mig där innan vi drog till centrum för att möta Sara, vi skulle ta bussen hem till Sandra. Det skulle vara fest men det var mest chillkrök och alla stack ganska tidigt, även vi. Saras mamma kom och hämtade mig, henne, Stefan och Helena runt 1 och då åkte alla hem utom Helena hem till Stefan. Kollade på film, Green street hooligans, faktiskt riktigt bra =)

Idag kom Stefans släkt (en del av den i alla fall) på påsklunch. Kändes lite skummt i början eftersom jag inte hade en aning om vem någon var men det fixade sig. Vi spelade lite Wii och kollade på film. Åkte hem runt halv 5 och käkade nyss middag. Nu väntar jag bara på att Helena ska käka så jag kan träffa henne sen, de skulle ha gäster halv 6 så de äter nog runt 6. Tror hon skulle ringa mig men jag är inte säker, får väl ringa henne i värsta fall.

"Jag har gått runt på mattan, den är värsta mjuk och mysig"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0