19 Mars

Match idag igen, inte för att jag klagar. Nu var det Jocke som spelade och tro det eller ej, de vann med 4-0. Några spelare från BJ var självklart med =D Förutom match har jag  vart i skolan, det är aldrig kul men idag var det extra tråkigt eftersom Helena inte var där =(
Efter skolan gick jag hem och kollade på Gossip girl eftersom jag missade det i tisdags, pluggade lite tyska och slappade. Imorgon är det sista skoldagen innan lovet och jag är superglad för det, pallar fan inte skolan.  Egentligen var det tänkt att jag skulle på match igen men Sara ska på opera så vi kan inte gå=( Men jag ska träna och ta det lugnt istället =) Skadar ju inte om man håller sig borta från ishallen åtminstånde en gång.

"Jag saknar en blondin som börjar på H"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0