11 Mars

Idag på gympan skulle man springa så många varv man orkade på 10 min och jag sprang 9 stycken det vill säga 1800 m, är ganska stolt över mig själv. Dirket efter gympan skulle jag och Johanna till friskis för att träna, kan ju erkänna att jag kände mig ganska död. Fick skjuts hem av Johannas pappa, åt,  fixade mig och drog till segeltorp för att kolla på hockey. Segeltorp mot nacka och segeltorp vann med 4-3 tack vare att Jesper satte en straff i slutet =) Räcker för att gottgöra utvisningen på 10 min han fick (inte för att det gjorde så mycket, då hade man ju något annat att kolla på en stund förutom matchen, haha). Stefan måste få credit för sitt mål också =)
Nästa match är på torsdag och jag hoppas att vi ska se den, är lediga och jag ska följa med Helena och Saras basgrupp till svt, det måste vara minst 10 personer så jag offrade mig, haha.  Hoppas jag hinner övningsköra en stund också.

"Så hon fuskade?"


Kommentarer
Postat av: Sara

Stefan är best ;)

2008-03-12 @ 21:07:13
URL: http://sarasnow.blogg.se
Postat av: Jessica

Haha nej Jesper, han satte faan straffen =) Jag menar inte att Stefan är dålig för det är han ju inte men ändå =P

2008-03-12 @ 23:03:48
URL: http://jesjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0