1 Mars

Igår var det första mars,  Helenas pappa fyllde år =) Men jag fick komma över i alla fall. Kom runt halv 5 kanske, fick gå i regnet och det var inte speciellt kul. Väl framme spelade vi tv-spel, mario kart, älskar det spelet! Käkade mat från Mcdonalds, spelade lite till och sen kollade vi på melodifestivalen. Det var ju inte direkt en chock att Linda och Charlotte gick vidare till final. Spelade lite mer tv-spel efter den, ville vinna svamparna men det gjorde vi inte =(  Tillslut gav vi upp och gick och spelade kort istället, låter kanske inte så jättekul men då har ni aldrig spelat med mig och Helena =) Pappa kom och hämtade mig klockan 1 och gick och la mig ganska direkt.

Idag ska jag fira Helena eftersom hon fyller år!!! GRATTIS!
Ska bjuda henne på bio, mat och godis =) Ska se vantage point, hoppas den är bra.

"Allt går bra tills det kommer ett bananskal som jag kör på och då går allt åt helvete!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0