Toppen!

Första dagen på sommarlovet var verkligen great! Var tvungen att gå upp klockan 9 och åka till långsjön i hopp om att den som snodde den ångrat sig och lämnat den, men nej! Allt är borta, mina hemnycklar, min mobil, min ipod, mitt smink, mina solglasögon, mitt bankkort, mitt idkort med mera!!!! Jag blir galen, hur ska jag kunna leva utan dessa saker? Ska fixa nytt bank- och idkort på måndag, hoppas jag får det innan öland bara. Ska åka om 2 veckor =) Har i alla fall polisanmält det och hoppas jag får ersättning för allt.....
Eftersom min mobil blev snodd har jag fått ta min gamla men har nytt nummer, kan det inte i huvudet men om ni ber om det lovar jag att fixa fram det =) Ska sörja lite nu......... 

Förresten tog Jesper studenten i torsdags och jag och Jossan gick över och firade honom, GRATTIS!!


"Jag vet inte hur man gör!" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0