Student och massa annat!

Oj, oj, oj, har inte bloggat på typ en vecka ju! Har i alla fall hänt en massa =) Jocke har tagit studenten, Grattis nu slipper du skolan, i alla fall tills du börjar högskolan =P Efter Jockes studentfirande drog jag över till Helena där även de hade studentfirade, fast för Thomas, så på kvällen chillade vi med massa sprit och Thomas kompisar, skitnajs! Vill att alla fester ska vara så, det finns typ ton med alkohol och det bästa är att alla får ta, hur mycket de vill =) Har även hänt en massa annat skit, har vart med Helena, Tobbs och Erik och tog en ganska lång mysig promenad. Gick till en park och jag höll på att dö eftersom Tobbs och Erik gav mig och Helena för mycket fart i en sån där stor rund gunga med när i, trodde jag skulle ramla ut och slå i huvidet eller något. Idag var vi lediga från skolan så jag passade på att spendera dagen med Helena, spelade data och sen klippte vi oss, Helena klippte lugg, vilket blev skitsnyggt! You Go Girl! Haha.

Pallar inte skriva mer, tänkte kolla på film, börjar klockan 1 imorgon, ska spel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0