19 Juni

Idag har jag fixat pass, köpt en garderob, åkt till båten och vart med Helena =) Först innan jag fixade passet åkte jag med mamma till kungens kurva för att handla flip-flops och lite underkläder och sen åkte vi till biblioteket. Pappa hämtade oss sen med bilen och vi åkte för att fixa pass till mig och honom. Skulle köpa godis på båten, ska till öland med Helena på söndag så pappa och mamma skjutsade mig dit för att samtidigt passa på att köpa min garderob, ska bara sätta ihop den och sen får mitt rum vara så =) Skulle egentligen packat en massa idag men åkte hem till Helena istället så jag får packa imorgon, om jag hinner, ska kanske på grönan med mamma, pappa och Jossan =) Måste ladda ner lite musik nu , bye!

"We have talked about thinking before speaking"

Kommentarer
Postat av: Marcus

Booyaa! Marcus is in tha house and he is BLOGGING =O

2008-06-25 @ 10:37:40
URL: http://unhatable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0